Freedag!!

Hej, ja nu har ännu en vecka gått. Tiden bara springer iväg...
Igår kväll jobbade jag som sagt i skolans rstaurang och vi gjorde inte ett skit så de blev jävligt långtråkigt...
 
Jobbade även idag på lunchen och det va också väldigt lugnt, fick inga gäster till mina bord så jag hjälpe bara dom andra lite så de va lugnt även idag, men skönt de när de är fredag och helg...
Ikväll ska jag dricka lite med sonja när hon slutar jobba så då hoppas jag på att vi hittar några roliga prickar vi kan ta lite med:P

Sen i morgon ska jag åka och jobba på en catering riktigt nice för vi får betalt för de:) så jag kanske blir lite rikare^^...

                       

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0