en uppdatering

Hej. Ja nu har jag varit dålig på att blogga igen, men de har inte funnits tid:( Men allt har bara rullat på som vanligt. De enda har varit att de har varit lite mer fest än vanligt men de har varit kul:)

Ja lovet har ju inte vart så kul har inte hänt så mycket. Men nu är det nytt år och nya tag:) det här ska bli det bästa året har jag bestämt mig för....

I morgon är det dags för skola igen, vilket jag inte ser så fram emot, de är mycket skönare att bara vara hemma och göra roliga saker...

Jag såg också idag den andra filmen av twilight å den va grymt bra, synd att den slutade så tvärt nu vill man ju bara se en fortsättning men den kommer ju inte ut på ett tag:(

Jag tänkte att jag skulle lägga upp nån bild från nyår lite senare.

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0