tråkigt!!

hej ja nu sitter jag här igen, som jag har gjort hela den här veckan, de här har absolut varit det tråkigaste lovet jag varit med om... Det finns ju inget att göra!!!
Jag måste fan skaffa mig ett intresse, jag är lite sugen på att skaffa häst igen, men blir lite svårt när jag inte har körkort än, för jag måste ju kunna ha med mig hästen hem från åland när jag är hemma på helger och lov... Så det kanske får bli till hösten....
Men i sommar hoppas jag på att jag kan vara med Lia mycket så vi kan rida:)



I morgon är det fredag och helg, har inget planerat jag hoppas på att det kan hända något roligt för nu är jag trött på att bara sitta hemma ocg dö!!!
pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0