tisdag

Hejsan:) Idag så har jag bara varit i skolan och haft tråkigt, förutom sista lektionen när vi hade barteknik för då fick viblanda lite drinkar och provsmaka på dom;)
Nu känner jag att jag har börjat fått in rutinen med att vara ute och gå varje dag, jag va ute idag också i 40 min och gick/sprang... Jag har börjat med att springa lite flera korta sträckor under tiden jag är ute så målet ska vara att orka springa minst halva rundan jag alltid går:)

Ikväll ska tydligen min faster Amanda vara med på tv4 nyheterna så det ska bli spännande att se, så ni som läser bloggen tycker jag att ni kan sätta på 4an kl 19:00 så får ni se när min faster pratar om nått med våld mot barn:P

Bild på mig och Jocke från kräftskivan förra året!

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0