nu är jag tillbaka

Hej bloggen min! Ja nu när det snart är dags för att börja skolan igen känns det som att de kan vara dags att börja blogga igen...

Den här sommaren har jag tillbringat med att jobbat, umgåts med trevligt folk, vart på lite olika äventyr, träffat en helt underbar människa:)

Ja jag jobbade som sagt på fejans skärgårdskrog den här sommaren som servitör, de va riktigt kul och vi i personalen hade det väldigt trevligt på den lediga tiden, det är ett jobb att minnas för livet, men tyvärr nog inget ställe jag kommer jobba på igen...

bjuder på lite bilder från sommaren!

en kväll på fejan efter jobbet...


en biltur i vanen på american car show...

 
en kväll på furusunds värdshus...


en bussresa på väg in till norrtälje för lite partaj...



mer bilder kommer upp inom kort:)

puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0