helgen!

hej, ja nu har jag inte haft tid att blogga på hela helgen men ni ska få en liten kort fattning om vad som har hänt och skett...
I fredags så åkte jag bara hem till Tjockö och tog det lugnt, fast på båten träffade jag en gammal lärare från Rådmansö skola så vi satt och drack några drinkar och snacka lite skit riktigt trevligt:) Plus att man fick höra lite skvaller om vad som hänt på rådmansö och de va en hel del...

I lördags så åkte alla som varit med och fixat allt inför skärgårdscupen dagskryssning med Rosella det var också riktigt trevligt:) vi åt buffe på dit vägen och på hem vägen blev det dans och drinkar i baren... Efter båtresan så åkte jag till Spillan och träffade grabbsen å sen bar det av till Furusund det blev med andra ord en helt underbar dag/kväll:)

Ja och igår var det söndag och då va jag bara med Christoffer och mecka lite med bilen opch båten i spillan i väntan på att båten skulle gå.




pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0