Bilar

hej! ja jag sitter varje kväll och kollar på bilar på blocket, och jag hittar jätte mycket fina bilar som jag vill köpa och just dom som jag hittar och vill ha är alltid sålda, jag blir så less... Har man sålt bilen ta då för f*n bort annonsen så folk slipper sitta och ringa och så finns den inte kvar!
men idag när jag gick in på blocket och kollade lite så hittade jag en intressant bil, så jag bad pappa ringa på den så hoppas den finns kvar och att det är nått vettigt så jag kan få en egen bil... för nu börjar jag tröttna på att hela tiden låna pappas bil!

Nu sitter jag och väntar på att tvättstugan ska bli ledig så jag kan slänga i en maskin med tvätt. Sen ska jag nog bara lägga mig och kolla på en film, håller på att ladda hem en film så hoppas att den hinner bli klar:)



pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0