26/8

Hej, ja nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen, idag har vi inte gjort något vettigt alls i skolan ...På turism läran åkte vi till Kastellholms slott och kollade men de va inte mycket att se på de så det va helt världelöst...

De här med bilköp går inge bra för mig, jag hittar så mycket fina bilar jag vill ha men just när jag hittar bilar så har inte min kära far några pengar:( men de kommer nog en dag då jag hittar något jag vill ha som vi kan köpa, börjar bli väldigt jobbigt att tigga skjuts av alla andra när man själv egentligen har körkort!

I morgon är det fredag och jag längtar efter att få komma hem:) Skulle vara så himla kul om jag kunde få träffa Elin en sväng för det var väldigt längesen nu:(


pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0