Uppdatering

Hej ja nu har jag inte bloggat på några dagar dels för att jag inte har hunnit och för att mitt internet har strejkat.
Men nu ska ni få en uppdatering vad som har hänt under veckan.

Tisdag: ja idag så var vi i bassängen först på förmiddan och välta livflottar, räddade varandra i vattnet när det storma och regna och allt möjligt så skulle vi också dra upp varandra i flotten. Vi gjorde också övningar i vattnet där man skulle ligga som en dragkedja för att hålla ihop och också en annan övning där man skulle ligga i famnen på varandra så man bildade en orm. Sen hoppade vi från olika höjder och lite annat smått. Sen på eftermiddan/kvällen sjösatte vi först en livflotte som vi sen satt i ett tag sen hade vi lote teori och såg på en film från uppdrag granskning där det handlade om att pirater kapade ett fartyg, ganska spännande faktiskt.
Sen gjorde vi det roligaste på hela kursen att åka fritt fall båten, det var riktigt läskigt i början när man skulle gå upp för en trappa 15 meter upp i luften till båten, sen skulle vi gå in i båten och spänna fast oss. Sen räknade ledaren till 16 ungefär sen skjöts båten ner i vattnet och det var en riktigt härlig känsla:) Sen efter kursen så åkte sonja med hem till mig så såg vi på Navy cis och sen på andra avenyn sen var det dags att sova....

Onsdag: Idag så hade vi bara teori och sjösatte livbåtar och lärde oss lite om olika röksignaler sen gjorde vi inte så särskilt mycket mera. Sen på kvällen så tog jag det bara lugnt och somnade väldigt tidigt....

Torsdag: Ja idag så har vi kört runt i livbåten hela dagen, det blev ganska långtråkigt efter ett tag eftersom att man blev tvungen att sitta i båten medans alla andra skulle prova köra, men en trevlig dag ute på sjön:) Sen nu sitter vi i data-salen och har stil och ettikett. Sen kl 5 ikväll börjar jag jobba ska sitta i garderoben inte det roligaste man kan tillbringa en kväll med men man har inget val!
Tur så är jag i alla fall sjukskriven resten av helgen så jag slipper jobba:)


pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni har kul iaf:)

2009-10-29 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0