ONTONT

Hej ja idag blev det ingen skola för min del, har så jävla ont i min rygg och eftersom vi skulle ha varit i köket hela dagen kände jag att det kommer inte jag och min rygg orka:P
Igår så var jag och fixade till mina ögonbryn och jag blev jätte nöjd:D så nu ser man ut som folk igen...
I morgon är det sista skoldagen för den här veckan ska bli så skönt att komma hem några dagar igen:)
På lördag ska jag åka med Eckerö Linjen med hela släkten vilket jag inte ser så fram emot, dom kommer sitta å dricka å ha kul, själv får man väll sitta och titta på bara eftersom jag inte lär får dricka när alla i släkten är med:( så det blir ingen rolig kryssning för mig...

Nej nu ska jag äta lite för magen min kurrar.





Jag saknar min gammla häst Annie väldigt mycket ibland:)

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0