nytt

hej ja idag så var jag ju i Norrtälje med min mamma:) först bokade jag tid hos optikern, fick en tid 12 november kl 16:00. Jag införskaffade även lite nya saker idag, en ny polotröja, en jätte söt liten rosa hårfön och en locktong:)
resten av kvällen nu kommer bestå av Navy cis, singin bee och criminal minnds:P


Här en bild på locktången:) 297kr på Åhlens...


Den söta lilla hårfönen från OBH-Nordica. 299kr på Åhlens...


och här en bild på tröjan, har en likadan fast svart också:P 199kr på H&M...

pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin tröja :) <3

2009-10-15 @ 17:59:15
Postat av: maria

ja den är jätte skön och fin:D

2009-10-15 @ 19:09:31
URL: http://mariakullenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0