nu är jag tillbaka, så nu ska det bloggas igen:D

Ja nu va det ett bra jävla tag sen jag blogga sist, jag har inte orkat blogga för att jag har inte haft tid och plus att bloggen har sett så otroligt ful ut. men nu har det blivit ändringar tack vare min snälla gamla klasskompis Jesper:) Tackar och bockar så mycket...

Ja på senaste tiden har jag  bara varit i skolan som vanligt, nått som är nytt för vissa är att jag nu har fått egen lägenhet här på Åland, det är hur skönt som helst få slippa bo på de där jävla internatet...

Nu väntar tvättstugan på mig så jag får blogga lite mer när jag har varit nere i tvättstugan:)


<jag bjuder på en bild på mig&Sonja från i fredags>
Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: Jesper

Äntligen;) mycket bilder nu:)

2009-10-11 @ 17:11:40
URL: http://lindgrenjesper.blogg.se/
Postat av: maria

det ska det absolut bli jesper:D

2009-10-11 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0