matdax

Ja nu är det dags att börja laga mat, idag blir det köttbullar och makaroner, MUMS...
Idag fick jag äntligen tvätta, jag hade tur idag att ingen hade snott min bokade tid.
Jag håller på att ladda ner den nya Wallander filmen Prästen och hoppas att den hinner bli klar i kväll så jag har något att kolla på, för de kommer inget vettigt på Teven ikväll...

Nu har jag bara tisdag och onsdag kvar den här veckan i skolan för sen har jag höstlov, inte för att jag tycker att man kan kalla 2 dagar för ett lov men tydligen här på Åland är 2 dagar ett lov. Så på torsdag å fredag är jag ledig, vilket betyder att jag kommer hem till Sverige, det är alltid lika skönt att komma hem å slippa laga mat och sånt själv....
Nej nu kurrar magen.

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0