måndag kväll

hej nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 9 för då börjar Sveriges fulaste hem, det är ganska kul att se på hur fult vissa människor kan ha det hemma. och sen när simon och thomas har varit där och snyggat till lite ser de ut som helt nya hem.
Sen efter sveriges fulaste hem kommer Grann fejden, det är i alla fall ett sjukt program tycker jag. Jag kan inte fatta att grannar kan hata varandra så mycket, men de finns mycket konstigt folk i det här landet.

måste bara också bertätta att idag så fyller min låtsas farfar Lasse 70 år så grattis till honom:)


hittade en gammal bild på mig, så den bjuder jag på idag:)

pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: C

Snyggt det blev med brunett ist för blont :)

2009-10-19 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0