måndags mys

hej, ja nu sitter jag framför teven och myser med en kopp te:)
Idag har det bara varit en vanlig skoldag, serverade på förmiddan å hade öl lära och engelska på eftermiddan.
Jag blir också så irreterad på min lärare att han inte kan förstå mitt brev jag fick av doktorn att jag inte får jobba långa pass i skolan. Men nu ska jag jobba både torsdag och fredag... Så i morgon ska jag gå med mitt brev till skolsystern så hon får kolla på de å säga till lärarna...
I morgon har jag sovmorgon, börjar inte först kl 12:) Så jag tänkte vara duktig och gå ut och gå med stavarna innan jag åker till skolan. För nu ska jag få kroppen till bech 010;)


pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0