fredag 10:21

God morgon bloggen. Ja nu har jag precis ätit frukost och nu sitter jag här framför datan igen. Jag har träningsvärk i mina armar från ki-boxen igår, men det går nog över.
ikväll blir det bara lugnt för min del för ska upp tidigt i morgon bitti för att ta båten över till Åland och spela handbolls match mot rimbo, ska bli riktigt roligt att spela mot syrrans lag igen, sist åkte vi på stryk men den här gången ska vi vinna:P

Jag ska även pallra mig in till Norrtälje idag för att gå upp till intersport och köpa ett par träningsbyxor jag såg där igår, Ska också även köpa ett par nya vikter till benen så man får lite snygga ben....


jag bjuder på en gammalbild, den är från när jag gick i 9:an

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0