..

Hej, ja det blir inget åkande till  Stockholm för mig idag för det är ju helt världelöst att åka in om man inte har några pengar att shoppa för. Eftersom jag hade planerat att köpa ett par nya jeans och ett par skor så skulle jag bara bli så arg av att se de jag vill ha men kan inte köpa det, så jag får shoppa nån annan dag.Tänkte kanske höra om syrran inte jobbar i morgon så kanske vi kan åka till täby istället så får jag nya jeans och skorna om dom finns i min storlek:P
Så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska i alla fall försöka reda upp lite i mitt stökiga rum...
Om någon vill hitta på något är det bara att ringa:)

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0