de ni inte vet om mig

Brukar du komma i tid: jag är alltif i tid
Vad hade du i din mun senast: en cigg
När mår du bra: när jag får ha kul
När blev du fotad senast: de va länge sen
Hur känner du dig nu: hungrig
Kan du laga mat: ja, jag har ju 1 års utbildning till kock
Vad pluggar du: hotell och restaurang,servitör
Vad tycker du om fötter: inte så fräcsht
Är du smart: inte den smartaste kanske
Vad har du på dig: mjukisar å en t-shirt
Är du aktiv i skolan: jag försöker vara iaf
Vad saknar du: en kille
När och varför grät du senast: de vet jag inte
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: nej, blev tvungen att plugga hela källen:/
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Vad ska du göra i sommar: jobba,åka utomlands å ta körkort
Är du nöjd med ditt liv: nja
Vad vill du jobba som: bartender
Har du tråkigt just nu: ja, finns inget att göra
Vad gör livet värt att leva: mina vänner
Vad i livet ångrar du: det som hände mellan mig och felix
Är du musikalisk: nja
Vad lyssnar du på för musik: nästan allt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej
Är du bortskämd: ganska så
Är du trött: nej,jag är pigg som en lärka
Vad gör du imorgon: skolan och handbollsträning

Din första
Operation: ingen
Första piercingen: naveln
Första bästa vän: josse
Första priset: nån fotbolls medalj
Första sporten du började på: fotboll eller handboll kommer inte ihåg
Första husdjuret: katt
Första semestern: de minns jag inte va så liten första gången
Första konserten: har inte varit på någon
Första kärleken: de minns jag inte

Favoriter:
Filmer: kriminal
Tvprogram: andra avenyn
Musik:
Drink: razzer
Kroppsdel (på kille): magen och läpparna
Sport: ridning
Plagg: jeans
Skola: åhrs
Bok: i de lugnaste vatten
Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: gå ut å röka
Lyssnar du på: nrj
Väntar du : att mamma kommer hem så jag får mat
Tittar du på: datan

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: kyssar
Kortare eller längre: längre ska dom va
Snygg mage eller snygga armar: båda
Busig eller lydig: busig men ändå lydig


ja sånt här kan mam göra om man har tråkigt:P

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0