tisdag

God morgon bloggen.
Igår så var vi i Stockholm med klassen vilket var väldigt tråkigt, vi kollade på ett hotell och åt på en vegetarisk restaurang där maten smaka skit...
Det bästa med hela dagen var  att jag kunde åka och träffa sötaste,vem säger jag däremot inte....
Vi låg i alla fall på en filt ute i solen och sola å snacka, jätte mysigt;)
hade så gärna velat stanna kvar hos dig,men men det kunde jag tyvärr inte...
Så jag hoppas att vi ses snart igen...

här kommer några tråkbilder från helgen:P
pussar på er alla<333


Elin tog sitt löshår och låtsades att hon hade jätte mycket hår under armarna och mellan benen:P


Ja , vi hade lite tråkigt i lördags på dagen så vi gick till leksaks affären och klädde ut oss:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0