sommarvärme

Hej bloggen. Sitter nu vid datan efter att jag har haft min dagliga power nap efterskolan. Vädret är underbart skulle vilja gå ut och sätta mig i solen och steka men det blåser så jävla mycket så det blir inte så skönt då:( synd de så jag tänkte ta mina böcker och sätta mig och göra klart några frågor om ost vi fick idag, inte så kul men men skönt att få dom gjorda....
               

Har räknat ut att nu så har vi bara 10 skoldagar kvar tills det är sommar lov och ett år av utbildningen klar:)

hela sommaren kommer jag att jobba PÅ kvarnudden ett kafe i Gräddö ska bli jätte mysigt:) Första sommaren jag kommer jobba , har avrit så lat alla andra år och bara velat ligga hemma i solen och sola men ju har jag tagit mig i kragen och fixat ett jobb, så jag kan tjäna lite pengar och göra något roligt...


Måste också säga Grattis till Malena Och Waldos People som gick vidare till Eurovision song contest:) Vem ska man heja på? Jag tror faktiskt att jag ska heja på finland och Waldos people deras låt är grym:) så lycka till nu Finland....

Har praktik nu torsdag och fredag och jag orkar verkligen inte med det, man får alltid hamna och göra allt skitgöra när man e på praktik, varför ska det vara så då lär man sig ingenting, jag trodde man va på praktik för att lära sig men tydligen inte. Det ända man får göra är typ att skala potatis och hacka lök å sånt, som alla redan kan.... Sen så ska jag dit på onsdag också sen kommer det äntligen vara över.....

Nej nu ska jag fatta tag i mina böcker och få något gjort:O
Pussar på er alla<333



Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf har hänt med din blogg?:S

2009-05-17 @ 01:04:39
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: maria

jag skulle göra om den sen blev det helt cp. måste hitta någon som fixar den:P

2009-05-18 @ 16:43:35
Postat av: Anonym

aha okej. hur vill du ha den då?:)

2009-05-19 @ 21:16:22
Postat av: maria

finare bara:)

2009-05-24 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0