sommarlov:)

God morgon bloggen....
Ja idag är det första dagen på mitt sommarlov hur skönt som helst:)
Ja i fredags så krökade vi med ett gäng från klassen och massa andra människor, det var hur trevligt som helst:) vi grillade, rökte lite vattenpipa och tog några glas... Det blev som vanligt massa tjaffs när jag fick se en viss idiot, menmen kvällen var lyckad, kom inte hem först halv 6 på morgonen:)

Så igår så var det skolavslutning, riktigt trevligt fast alla tal blev väldigt tröttsamma att lyssna på.... Båtresan hem igår var väll sådär hade kunnat haft det roligare men jag tror inte att nån av oss var tillräckligt taggade....
det blev i alla fall några drinkar i baren och massa prat:)

Jag kommer sakna alla mina älsklingar hela sommaren nu:( måste åka och hälsa på er<3

Varför ska killar vara sånna jävla idioter, när man äntligen träffar någon som verkar vara jätte snäll och helt underbar så 1 vecka senare beter dom sig idioter!!!! varförvarför  gör man så??? kan nån berätta det för mig....

Nej nu ska jag gå ut och sola:)

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0