roligaste helgen på länge

Hej ja då var det Måndag igen... Den här helgen har varit den bästa ocg roligaste på länge massa drinkar och dans.
På fredan kom Elin ut till landet alltså Gräddö och som vanligt ¨när vi umgås så hittar vi alltid på något roligt. Så vi åkte in till Norrtälje och gick ut på krogen lite. Först tog vi en drink på vår stammis bar Pub Hörnet sen drog vi vidare till Teatern där det kanske blev några för många drinkar men men jag hade väldigt trevligt ändå och jag träffade även massa gamla vänner där så man blev bjuden på en massa drinkar också... Och bartendern där är så jävla söt så han försökte jag flörta med men ja vet inte riktigt hur det gick med det... Ja det blev i alla fall en väldigt lång kväll men rolig...

Lördagen spenderades vid teven och bara massa mat å gott för man mådde inte direkt så bra dan efter. Men nya tag blev det också den kvällen jag och Elin drog in till Norrtälje igen och körde samma veva först pub hörnet sen teatern men på lördan var det ganska mycket mera människor där, och då träffa jag ännu mer gamla vänner. Så där blev det dans ända till kl 3 sen blev det taxi hem till rimbo med elin, jeppe, johnny och breiden. Men som alltid annars när jag ska sova i rimbo å har druckit ska jag sova hemma hos Jocke så när vi kom till rimbo gick jag till Jocke å dom andra drog till jeppe.... Sen på söndagen så satt jag å elin hemma å hos jeppe å försökte få skjuts hem men det gick inte så bra så vi fick ta den där jävla bussen till norrtälje å väl i norrtälje blev det lite donken sen bussen till Gräddö:)

Ja det var i alla fall den roligaste helgen på länge och den måste göras om snart:)


Pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men maria, du är ju inte 18? :P

2009-05-05 @ 17:26:48
Postat av: maria

nej men vafan spelar de för roll, man ser ju äldre ut så;)

2009-05-05 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0