helgen

Hej bloggen:)
Ja den här helgen spenderade jag med Patte på Åland och vi har haft det jätte trevligt:)
Det började med att vi på fredan först va med Malin till hennes lägenhet för hon skulle städa men jag och patte satte oss i solen och sola:) riktigt skönt va de...
Sen blev det lite vindrickande på espen sen blev det Knorring där vi träffad ett gäng sköna svenska grabbar som vi umgicks med:) Sen var vi också ute och åkte lite bil med Krisso för vi skulle hämta Hanna vid båten:)
Lördagen blev det samma veva:P Det var riktigt trevligt även då:) men jag träffade också massa söta små pojkar från skolan:) Ja så min helg har bestått av att kröka:) men det har avrit riktigt riktigt kul:)

Msåte även bara säga grattis i efterskott till min kära vän SEBASTIAN FJÄDER som blev 24 år igår:)
Pussar på er alla<333


Och där på bilden har vi lilla sebastian:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0