16 skoldagar kvar tills det blir sommarlov:)

Hej ja idag så har det varit en helt vanlig skoldag, Jag har entligen börjat med att skriva mina ogjorda prov så idag skrev jag ett svenska prov och det blev godkänt:) så nu har jag bara 3 prov kvar...
Var med Patte nere på stan idag och shoppade lite, fick 900 kr igår för jag sålde mitt x-box som jag aldrig använder... Jag hittade en tröja och ett par chinos, sen tog vi även en pizza på Koti-pizza mums va gott de va:)



Jag och Patte var även väldigt duktiga och gjorde våra hemuppgifter vi fick av mona idag för att vi fick gå hem
tidigare... Sen blev det film,
Nothing hill så jävla bra...
Nu har jag tagit en liten pause i pluggandet till mitt hygien prov jag ska skriva i morgon som är väldigt viktigt att jag klarar, så wish me good luck now:P

Nej nu ska jag fortsätta plugga..

pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0