söndag morgon

Hej . ja har precis vaknat nu och har ätit frukost. idag så bär det av tillbaka till åland igen:) hoppas jag får va i hampus hytt på båtresan för det är så världelöst tråkigt att bara sitta och glo i fun cluben...
maten igår hemma hos stefan var jätte god det blev förrätt och varmrätt. sen så kollade jag och felix på en beck film sen så åkte vi lite fyrhjuling. sen så kom alexandra och hennes kille, så jag fick sen skjuts med dom till rimbo.
När jag kom hit till rimbo så var jag så jävla trött så jag gick typ och la mig direkt:P

Hoppas på att clara och patte också kommer med båten från kapellskär, annars blir det tråkigt... måste även försöka köpa lite dricka på båten så jag har till nästa helg, för då ska jag stanna på åland över helgen å supa:)
Nej nu ska jag fixa lite grejjer....

Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: Adam

Daaamn vilka ögon...

2009-03-01 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0