sjuk

hej ja jag har blivit sjuk och det är inte roligt... när jag vaknade i morse kunde jag knappt andas för jag var så täppt i näsan, plus att jag knappt sov en endaste blund inatt var helt hopplöst när man inte kunde andas... Men jag var så envis på morgonen att jag skulle till skolan men lika kvickt som jag kom till skolan blev jag hemskickad. Clara blev också hemskickad så vi har kollat på film och hostat och snuvat ikapp hela dagen.... Men nu som tur känns det som min snuva har släppt lite så får se om jag kan gå till skolan i morgon...


Juste nu är även min övningskörningskurs bokad, tisdagen den 7/4 ska jag och pappa till roslagens trafikskola och sitta där och lyssna några timmar sen är det bara för mig att köra hur mycket som helst:)

Nej nu ska jag gå och diska:P

Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0