måndag...

Hej. Ja nu sitter jag här vid datan. Min skoldag har inte varit lyckad har mått piss hela dagen och sen blev det inte bättre av att min lärare är dum i huvet och jag fick ryck på henne... Och vafan är det med vädret i det här landet, när det äntligen började kännas som våren skulle komma så kommer det typ 1 meter snö igen:( Jag har sån lust att bara sätta mig på ett plan och åka bort till värmen, nån som är på eller?...
Helgen blev ganska lyckad med lite partyparty och lite teve tittande och lite shopping med elin.
Nästa helg kan jag inte åka hem och det suger för vi måste jobba i skolan på lördagen....

Blir också väldigt less på er killar ibland alltså. ni tänker er aldrig för..... sen får man själv ta skiten...

Nej nu ska jag spela lite guitar hero:)

pussar på er alla<333


Fyfan vad jag längtar tillbaka till Thailand och värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0