lördag:)

hej ja nu har jag precis kommit hem till Rimbo från åland... Igår blev det en hård kväll vi åkte ett gäng från åland på dagskryssning med rosella, det belv  nog några förmånga drinkar i baren:P men kul hade vi i alla fall:)
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer... får väll se om det dyker upp något roligt:)
Veckan har annars varit hyffsat bra:) Har även träffat en helt underbar grabb som jag hoppas det kan bli något med:)
Idag så åkte jag hem från Åland med Eckerö linjen där åt jag en riktigt gos al´a carte med förätt,varmrätt och dessert så nu ärjag riktigt mätt och belåten...
har nu också fått tillbaka mina jeans jag fick skicka tillbaka och sån tur va så passade dom nu:)
Nej nu ska jag försöka ta reda på om det händer något ikväll?

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0