helgen:P

Hej. Ja jag har verkligen haft bloggtorka nu på ett ta men ska försöka komma igång nu igen:P

Torsdsag: ja då bar det av till Gävle med clara, vi drack lite på båten till kapellskär, sen fortsatte drickandet i bilen, sen när vi kom till Gävle hem till Claras bror Sami så drack vi ännu lite till sen var det sängdags:P

Fredag: Jag och Clara vaknade nån gång vid 10-tiden då fixa vi till oss lite å åkte ner på stan, vi gick och glodde lite i affärer och sen så blev det ju självklart donken... På kvällen så började festandet i bilen på väg till uppsala där vi hämtade Claes och Ia, sen även i bilen tillbaka till Gävle igen, men när vi kom till Gävle så fortsatte dom andra å dricka men jag trappade ner på drickandet... Vi hade en riktigt trevlig kväll med spelet så det kan låta, sen blev det lite bråk och tjaffs på kvällen men allt löste sig igen sån tur va:)

Lördag: ja, alla vaknade runt 12-tiden nån gång och alla var bakis utom jag:P Jag och Clara gick å köpte en varsin pizza och drog hem till hennes mamma och svulla i oss dom sen så blev det mest slapp tills typ kl 6 för då hade hennes föräldrar förlovningsfest för Claes och Ia det var riktigt trevligt, vi åt god mat drack vin å sjöng singstar, sen gick jag,clara, sami och Ia hem till sami och kolla å melodifestivalen , tur som fan att inte den där jävla ugglan med snälla snälla vann... Ja jag och clara tryckte i oss 2 flaskor vin hemma hos sami så vi blev lite tankade och spelade så det kan låta och vi har nog aldrig haft så roligt som vi hade då:P

Ja annars har allt bara rullat på som vanligt....

pussar på er alla<333



Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha aa skojja inte. måste skika tillbaka så jag kan byta till en större :)

2009-03-16 @ 12:33:11
URL: http://luticiia.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha aa skojja inte. måste skika tillbaka så jag kan byta till en större :)

2009-03-16 @ 12:33:11
URL: http://luticiia.blogg.se/
Postat av: maria

var dina också för små:P

2009-03-16 @ 14:01:49
Postat av: Simon

Jag förstår inte har du ingeting bättre för dej än att dricka? måste bli jobbigt att nästan alla dina minnen är ifrån nar du är full. synd att höra att tjejer redan i din ålder har stor chans att bli alkolister. P.S Tänk på att livet är långt. Live in peace my friend!

2009-03-19 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0