Efter en låg helg

Hej ja nu har jag precis vaknat och stoppat i mig lite frukost...
ja helgen har blev väll lyckad på fredagen så drog jag, Elin och Alex hem till emil där det var party:P
elin och alex stannade där till typ bara kl 12 men jag tror jag gick hem till jocke vid typ 3-halv 4...

Lördagen bestod av handboll nästan hela dagen, det var nämligen så att vi hade två matcher mot rimbo. Vi förlorade tyvärr mot båda lagen men det är bara för att dom lagen vet hur man ska spela handboll ordentligt....
På kvällen så låg jag bara framför teven och glodde och det sög, jag som va så inställd på att festa men det blev tyvärr inget festande så det blev att jag kollade på melodifestivalen, Jag tycker att dom borde lägga ner den jävla tävlingen för det är bara dom dåliga bidragen som går vidare. Hur fan kunde caroline af ugglas vinna över star pilots när deras låt var tusen gånger bättre än hennes, det måste vara fusk.....



Idag så vet jag inte vad jag ska göra, tänkte kanske fråga min syster om hon vill se på bio för jag vann 2 st biobiljetter i en jc-tävling så jag ska fråga om hon vill gå med:) Annars blir det bara lungt ska till ungdomsmottagningen och tandläkáren i morgon så måste ju vara pigg då ocg sen på kvällen i morgon åker jag tillbaka till åland igen:)
nej nu ska jag gå och duscha :P

Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: oj då.

OMG FAT ASS!!

2009-03-23 @ 00:05:42
Postat av: clara

haha. MOGET!!!

2009-03-24 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0