båten

Hej:) Ja nu sitter jag åter igen på den här jävla tråkiga båten på väg hem till rimbo... är ledig imorgon för jag ska äntligen få byta ut mina p-piller mot p-stav ska bli skönt som fan att slippa tänka på att man ska ta dom där pillerna varje dag... Så ni som äter p-piller och är dåliga på att komma ihåg att ta dom sätt in en p-stav istället...

Ja igår när jag var och jobba i skolan gick det riktigt bra:) jag stog först och bultade 75 st schnitzlar och sen så blev till att stå framför stekbordet och steka 200 st.... Sen efter praktiken i skolan så gick jag till Savoy och tog några glas med Clara, för patte hade redan däckat.. men vi hade kul så länge vi drack men sen började clara må dåligt så då fick jag vandra hem... ganska tråkigt för jag va sugen på att festa länge men fick gå hem vid kl 10 redan...

Nej nu ska jag kolla vidare på datan...

Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: jennifer

åh vilken söt bild på oss:) saknar sommaren!

2009-04-07 @ 14:15:14
URL: http://mepps.blogg.se/
Postat av: maria

ja, jag saknar också:)

2009-04-08 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0