8/3

Hej. Ja nu sitter jag och ruttnar framför datan, det finns verkligen inget att göra en söndag kväll, de borde inte få finnas... Det kommer iaf beck på teven ikväll som jag ska se på...
Skulle även behöva få träffa och prata med en viss person här i rimbo, men nej de blir ju lite svårt när männskor inte vet hur man svarar i en telefon.... så ja kan ju alltid hoppas på att du iaf kollar på din telefon och ser att jag skickat ett sms...

Juste jag fick lite klartecken i fredags också hemma hos emil att några människor jag trodde var sura på mig inte var det och det kändes jävligt skönt att få veta, för jag vet att ni är så underbara människor innerst inne:) Så hoppas att vi kan festa och ha roligt tillsammans flera gånger....

Har även funderat på att gå och kolla på män som hatar kvinnor den filmen verkar vara väldigt bra tycker jag och är nog se värd. måste bara hitta någon som skulle vilja komma med och titta på den. den är väldigt lång 2h 32min så det blir nog inte att man kollar på den på bio utan väntar tills den finns att köpa på dvd....

nej nu ska jag gå och ruttna ännu mer...
pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0