6/3

Hej. Ja nu vaknade jag precis, har inte varit i skolan idag för jag är sjuk.
Har inte hunnit skriva så mycket i bloggen för jag har haft fullt upp så jag har inte hunit...
Idag ska jag åka hem för att äntligen få prova mina kläder som kom i onsdags:)
Har även tre stycken handbolls matcher den här helgen så får se om jag är med och spelar någon av dom, skulle vilja vara med och spela matchen mot min systers lag:)
igår så drack jag lite vin med några här på internatet, jag blev nog lite full , jag drack upp en flaska vin...
Ska kanske träffa elin i morgon också så hoppas vi hittar på något roligt:)
nej nu ska jag hoppa in i duschen:P

pussar på er alla<333

Bilden är typ två år gammal:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0