2/3

Hej. Ja nu sitter jag vid datan mätt och belåten, var nyss med clara &patte och åt på timjan. dom åt en sallad och jag en jätte god pasta med kycklingsås:)
Kl 9 så ska vi åter igen gå och spela bowling, men idag har vi 2 banor så det blir jag & clara som möter varandra och patte & heidi möter varandra:)
så vi får se hur det går:)
fick även ett mail idag från vingåkers factory outlet att dom har skickat iväg mina kläder så dom kommer i morgon eller på onsdag :) så ihelgen får jag prova alla kläder:) hoppas att allt passar bara så jag slipper skicka tillbaka....

Gjorde även klart alla detaljer på mitt slutarbete idag så i morgon ska jag bara be att min lärare skriver ut det, sen så får jag vara ledig två hela lektioner nästa vecka...
Nej nu ska jag kolla om jag hittar någon bra film:P

pussar på er alla<333

Dagen efter bild från i somras:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin!:)

2009-03-02 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0