1/3

Hej:) ja nu sitter jag vid datorn igen, finns inte så mkt annat å göra en söndag eftermiddag... Jag har precis kollat på en beck film ochh duschat så jag är färdig för ännu en kvälls båtresa till åland, börjar undra hur många gånger jag har åkt den där jävla båten, men det är nog så många gånger nu så jag kan inte ens hålla räkningen längre:P Båten går klockan 8 och jag åker kanske hemifrån 19:10....  Jag har inte hört något av clara och patte än så går väll se om dom dyker upp på båten eller inte...

Lite sammanfattning om vad jag tyckte om gårdagens melodifestival: jag hoppades på att star pilots skulle gå vidare till globen ´men de gjorde dom inte för istället så gick den där jävla agnes vidare:( tyckte även att hon som sjöng den där operalåten var riktigt grym och tur de var ju att hon i alla fall gick vidare till globen...  Jag ska hålla tummarna på att star pilots vinner hela skiten så jag får se dom i esc:)

Morgondagen börjar med hotellära på hotell&restaurang skolan och sne typ matte och sånt tråkigt resten av dagen...
juste nu är även mina kläder beställda:) så dom borde komma i slutet på nästa vecka:) jag är så himla nyfiken på att få prova kläderna när de har kommit:)

nej nu ska jah borsta  håret och lite så:P

pussar på er alla<333


Bilden föreställer min gamla häst Annie<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0