10/3

hej:) Ja nu sitter jag här vid datorn igen, har precis ätit idag blev det en billys:P
Igår så var jag ju ledig från skolan för jag var hos tandläkaren. det gick riktigt bra inga hål eller något sånt. Min pappa var även så snäll att jag fick köpa ett par nya jeans men det blev även också en skinnjacka, så nu har jag förnyat min garderob lite... Kläderna jag beställde passade inte så nu har jag skickat tillbaka dom och väntar på att få tillbaka dom i nya storlekar:)

Idag så har jag bara varit i skolan som vanligt och prata om näringslära och gjort förberedelser för ett så kallat korgprov där läraren ger ett papper med råvaror som man ska göra en meny av och laga och servera dom andra i klassen:) Ja annars har dagen rullat på som vanligt:)
Ikväll kommer även andra avenyn så det ska jag kolla på:)

Nej nu ska jag gå och röka:P

Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: jennny

är dom små i storlekarna på VingåkersFactoryOutlet eller? tänkte på att du skickade tillbaka & böt storlek eller de kanske inte var därifrån du beställde? Bara undrar för är jätte sugen på en skinnjacka därifrån,höhö.

2009-03-25 @ 23:39:51
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-25 @ 23:47:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0