motion....

Hej.
Ja idag så va ju jag med jossan och johanna inne i norrtälje, först satt jag ochn fia (min hund) utanförungdomsmottagningen när dom va där sen gick vi ner på stan en sväng... jossan och johanna shoppa lite men eftersom jag hade hunden me så satt jag utanför medans dom va inne och shoppa...
Träffade en av tjockö splerna idag och fick reda på att det kanske inte blir någon tyvöfest det här året, blir det inte det så kan den där cupen skita ner sig, för det är det som är det roligaste på hela cupen när festen är....

Ja nu har jag precis varit ute och gått med mina stavar,kändes verkligen jätte skönt, man börjar ju bli jävligt fet när man inte rör på sig. Så nu har jag tagit mig i kragen och bestämmt mig för att gå ut varje dag med stavarna plus att jag tänkte försöka mig på min Nutrilett kur igen en bantnings kur som är 2veckor... så nu jävlar ska jag bli smal!!!

i morgon blir det jobb igen, upp halv 7 och börjar halv 8 och jobbar till 2....

pussar på er alla<333

Bild från Thailand 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0