uppdatering

Hej bloggen...
Jag har helt och hållet tappat det här med att blogga. Ska försöka komma igång igen.
Idag har jag jobbat gick väldigt bra, jag trivs jätte bra på mitt sommar jobb, ni som inte vet så jobbar jag på en sjömack i Gräddö:)

På lördag är det American Car Show det är alltid lika roligt att åka in och se på:) fast jag jobbar på förmiddan så jag kan inte åka in först vid 2, så de är lite tråkigt... Sen på kvällen blir det också att gå på motorgårds festen på kvällen, det kommer bli dagens höjdpunkt....

För en vecka sen beställde jag ett vibrationsbälte från TV-shop och jag är helnöjd med det, det fungerar verkligen... Så nu ska kroppen bli fit for fight:)

Har också glömt att skriva att för ca 2 veckor sen var jag och Elin i sthlm och tog hål i tungan, och det blev skit fint:)

nej nu ska jag ut och gå...

pussar på er alla<333

Japp och snart är det ju skägårdscupen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0