Tråkig tisdag

Hej sitter i skolan och har engelska piss tråkigt, men men sånt är livet...

Helgen blev hyffsat lyckad , men det blev väldans mycket bråk här och där... Tackar också Anna för att man fick komma på din fest:) var riktigt trevligt, men jag blev fittig när nån jävel rökte upp alla mina cigaretter.

Fredagens båtresa var en riktig höjdare, men det rann iväg lite för mkt pengar bara, 1400kr på alkohol inte bra de;)
Båtresan hem i söndags var tråkig för inga var peppade på att supa:( i rökrummet träffade jag nån grabb som tydligen bor granne med mig som jag aldrig sett förut, ganska skoj:)

Nej nu ska jag försöka jobba lite:)


Pussar på er alla<333


Bilden föreställer världens sötaste och nån ful bil:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0