Tisdag, åter till åland

Hej:)
NU har jag precis kommit ut ur duschen, man måste ju vara ren och snygg när man ska åka färja:)
 Idag har jag inte gjort något speciellt bara suttit vid datan och tven en stund:P har också packat ner dom sista grejerna som ska med till åland:) Det blir en jävla massa grejer att släpa på:(


Jag har också sett en väldigt trevlig film, saltkråkan:) När man såg den tänkte man tillbaka till när man själv va så där liten och gjorde massa bus:) tänk om man skulle få vara så liten igen:)

Nej nu kommer jag inte på mer att skriva:P Så alla får ha en fortsatt trevlig dag för nu ska jag börja fixa mig :)
en rolig bild på mig från fjällen:P



Puss på er alla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0