Söndag morgon:)

hej alla glada å pigga människor:P Har nyss vaknat för jag kunde inte sova längre:S har sovit jätte dåligt i natt för det var så tomt i sängen jämfört med va det var igår:( menmen sånt är livet ibland, hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer hem:)

Idag kl 14:15 går min buss från rimbo till sthlm eftersom det bär av tillbaka till åland ikväll:P då ska vi ha det lika roligt som vi hade på vägen hit brudar:) Hoppas på att det kan finnas några lediga hytter bara:P

Den här helgen har varit hyffsat rolig, fredagen började med förkrök på båten från åland till sthlm , sedan fortsatte den på krogen med elin:P sen så åkte jag hem till jocke ¨å satt där åtog några öl med bruno och putte:P , för jocke hade inte kommit hem när jag kom :P Men till slut kom han och då kunde man äntligen få sova:)


Nej nu kommer jag inte på mer att skriva:P

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0