plugg

Hej ...
Har precis tagit en liten pause i mitt skrivande om frukter som är vårat slutarbete för ettan:P det är skit jobbigt man ska svara på frågor och skriva om det som en fakta text., och deyt är typ 80 frågor....
 hade svanska prov idag , gick bra tror jag:) å det va så skönt att sluta redan vid 12:15.
Ikväll blir det handbollsträning för min del och ännu mer skriva skriva...


Måste också bara berätta att den här bilen vill jag ha när jag får körkort, den ägs nu av en kompis från skolan som är min lilla gubbe:P men tyvärr så är den lite för dyr han ska ha 140.000 kr för den:( men men man kan ju alltid hoppas på att han kan sänka priset, för då skulle jag köpa direkt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt du kan ju inte köra

2009-02-08 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0