Onsdag kväll 23:33

Hej:) Sitter nu vid datan och har precis slutat skriva på mitt slutarbete för dagen. Det har gått relativt bra och det börjar närma sig slutet bara 30 frågor kvar...

Känner mig även väldigt duktig, var ute och gick i en halvtimme med mina stavar, var ganska svårt att gå för det är så himla halt men det gick om man tog det lite lugnt.  Har också sett på lite tv det första jag såg på var semester svenskar ett program som handlar om svenskar som är på semester i Thailand, å när man ser alla å alla fina ställen vill man bara tillbaka dit... Hoppas på att vi åker dit nästa vinter, annars tar jag mitt pick och pack och åker själv:P Det som också är roligt med att titta på programet är att man ser massa olika ställen som man själv har varit på:P



Har även kollat på Made In Sweden ett sjukt bra program och Kim och janet sjunger så himla bra, när man ser hur framgångsrika dom blir för varje dag vill man själv bara vara där och få bli lika framgångsrik, den drömmen kanske kan hända, ska försöka mig på att våga söka till idol i år får se hur det blir med det.. Det som var tråkigt med programmet idag var ett det verkar som om kim inte längre kommer delta, han vill inte sjunga andreas låtar utan vill sjunga sina egna.. tråkigt tråkigt...

I morgon har jag sovmorgon och kan sova hur länge jag vill för börjar inte min praktik först kl 5 på kvällen, skönt skönt, de enda jobbiga är att jag kommer typ sluta vid 11-12 på kvällen så det blir ju inge party den här helgen:(  Nej nu ska jag se om jag kan hitta något roligt program från tv4:as hemsida att kolla på...

Pussar på er alla<3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0