lördag:P


hej sitter och tar det lite lugnt vid datan nu:P har på morgonen tvätta å grejer:P så nu har jag lite rena kläder igen:P
Ikväll är det sista praktikdagen skönt de:P fast idag ska jag vara i köket vilket jag hatar....

Igår så kom pappa och åt på åhrs så jag fick servera och ha hand om hans bord:P fick 45e i driks det kallar jag brabra:P Det var mycket folk igår så det var full rulle hela tiden. Slutade vid 00:45 så det blev ganska sent, men tiden gick fort, Ikväll efter praktiken kanske jag åker och festar lite men vart vet jag inte än, men kanske sund om jag kan fixa skjuts dit:P

Såg på en sjukt bra film igår när jag kom hem Wild child den var hur bra som helst å jag började typ gråta i slutet:) absolut årets bästa film:) Den hade ju bioprämiär igår så jag tycker att alla ska gå och se den:)

Nej nu ska jag snart hoppa i i duschen sen börja fixa mig:P

Pussar på er alla<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0