Lördag morgon

Hej har precis vaknat kan inte sova:( Båtresan var grymt rolig igår partypinglan min:) alltså clara:) fast den där jävla bartendern hon kan ju stritta åt fittan!!! Ofta hon frågar leg efter tredje drinken jag köper, då skulle hon ha frågat efter den första!! men men träffade även några grabbar på båten igår, ganska trevliga faktiskt:)

När jag kom till sthlm efter att ha klivit av båten mötte johan mig vid slussen så åkte vi hem till honom och spelade guitar hero:) riktigt roligt, fast jag vann ganska överlägset;) Blev ju tvungen att åka hem till han och kolla för han har just flyttat till en lögenhet på söder:P Den var riktigt nice:)


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra:p kanske träffa jossan eller något sånt:P

Men nu tänkte jag gå å käka lite frukost:)

Ha det bäst så länge så kanske jag skriver något om kvällens planer senare:P


PUSS PÅ ER ALLA<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0