Fredag, ´precis vaknat

Godmorgon. Nu har jag precis vaknat, sov till kl 11. Då steg jag upp och gick direkt till affären för att köpa lite att äta till frukost.
Nu så sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 3 för då kommer pappa och då ska vi gå ut och äta något gott:)
sen kl 5 börjar min praktik på ålands hotell&restaurang skola igen.
Jag sitter och försöker komma på hur man designar bloggen med bakrundsbilder och sånt men det går inte bra. så måste be min syster om hjälp när jag kommer hem nästa helg:)

Har även hittat en ny favoritlåt den är med whitw lion och heter you´re all I need, den är så himla fin, bara älskar den så mycket.

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen sen spela lite surfs up:P

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0