28/1 14:22

Hej , har nu precis kommit hem från skolan:P har bara haft yrkesämnen hela dagen ganska tråkigt...
ikväll blir det till att skriva lite till på uppsatsen, så den kan bli klar nångång... Har även sovmorgon både torsdag och fredag för har kvälls praktik torsdag, fredag och lördag, det kommer suga piss för jag skulle behövt åka hem i helgen... men men var även och köpte en ny parfym idag, av märket Miss sixty och doftar ganska gott, kostade endast 150 kr , blev tvungen att hitta något billigt å bra:P

Ikväll så hoppas jag att det kanske kommer något bra på tven eftersom idag kan jag vara uppe lite längre eftersom jag har sovmorgon, ska också försöka hinna gå ut och gå, måste ju komma i form nu till sommaren så man kan glassa runt på stranden;P

Nej nu ska jag vila en stund och sen plugga lite.

Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0