uppdrag färga utväxt...

Hej.. Ja kom hem från skolan för ett tag sen, har varit på brandkurs hela dagen och det har varit jätte kul:) våran instruktör var jätte sööööt... vi fick se på lite filmer och skriva ett prov och släcka lite saker med brandsläckare...

Ja så nu när jag kom hem så tänkte jag att det var dax att färga utväxten så nu sitter jag med färgen i håret.... hoppas det blir bra...

Jag och elin har även en väldigt bra plan inför alla hjärtans dag:) vi ska försöka få med oss våra kära pojkar som vi är lite små förtjusta i att antingen gå ut å käka eller att vi lagar mat hemma , och sen typ dricker lite vin å kollar film eller nått... hoppas att dom vill med på det bara annars blir vi ledsna.....

Var även hos skolsystern idag för min fot har inte blivit bättre än så ska försöka pallra mig ner till sjukhuset senare... så får vi se vad dom har att däga där. sjukhuset här på åland är ju inte så speciellt bra dom vet knappt vad dom pratar om....

nej nu ska jag kolla ett avsnitt av andra avenyn sen ska jag tvätta ur färgen...


Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är era kära pojkar då? :)

2009-02-11 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0