tråkigt

Är du i ett förhållande? - Nej
Om inte, varför inte? - har inte hittat min rätta drömprins än:P
Hur långt var ditt längsta förhållande? - typ 4 månader
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? - inga kommentarer....
Hatar du ditt ex? -ja
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? - nej
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? - ja, kläder å smycken:P
Vad är du mest för, förhållande eller strul? - förhållande :)
Är du en player? - Nej
Har du blivit dumpad? - Japp
Har du blivit sårad? - Japp
Har du dumpat någon? - Japppp
Är du en bra partner? - Jaa, de tror jag:)
Är du kär i någon nu? - nja:/
Har du någon beundrare? - kanske , vem vet:P
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - snäll, omtänksam och söt.snygg
Har du varit kär i flera samtidigt? - Nej,
Har du sårat någon allvarligt? - Ja
Hur är du som partner? - omtänksam, snäll å gullig mot den andra:P
När du vill ha någon, vad gör du? - flörtar
Bästa raggningsrepliken? -vet ej
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - fin middag och sen mys på stranden:P
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? INGEN
Är du gift i framtiden? - I hope so




Ja när man är lite uttråkad kan man ju sysselsätta sig med sånthär:P väntar på att Lia ska komma hem från skolan för sen ska vi upp till ridhuset och hoppträna:P ska bli roligt , jag kanske också får hoppa några hinder om lia är snäll, annars ska jag bara rida fram hästarna åt henne...

På fredag åker jag förövrigt hem igen:P sen på lördagen blir det kanske lite partaj hemma hos mig;) det kan nog bli riktigt trevligt de:P
Nej nu ska jag byta om till ridkläder:P

Kommentera inläggen ni som läser!!!!

Pussar på er alla<333


Mina pinglor Clara & Patte:)


Kommentarer
Postat av: clara

fyfan va ful man får va, men vi skyller på fyllan ;D

2009-02-19 @ 14:49:08
Postat av: me

haha ja man får väll göra det:P

2009-02-20 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0