torsdag

Hej. Ja nu har jag precis kommit hem från ännu en dags bowling:P Vi hade så tråkigt så vi gick och spelade bowling idag igen:P Men idag var det bara jag, clara och patte, clara kom på 1:a plats jag på 2:a plats å patte på 3:e plats...
Min praktik idag gick bra jag fick strimla lite kött och göra en massa sallad bara.. slutade vid tolv för jag var så trött:P
Resten av kvällen ska jag tilbringa framför datan och teven..
Imorgon bär det av hem igen, för att beställa kläder och träffa lite människor...
Nu sitter jag och äter en billys medans jag skriver för min enrgi tog slut efter bowlingen...
Nej nu ska jag fortsätta äta och sen kolla lite på teve.

pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Adam

Nämeen vad fin du var!:) Fler bilder på dig i bloggen(A)



Ha det bra, puss

2009-02-28 @ 18:09:03
Postat av: HAHA

strandad valross?

2009-03-23 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0